کد خبر: ۶۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه از کشف هزار ثوب پوشاک خارجي قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.
ناطقان: سرهنگ "محمود حافظي" گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامي ایست بازرسی برکه سفلین، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه خودرو مزدا باری که از مسير "بندرعباس به بندرلنگه" در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ،  هزار ثوب البسه قاچاق و فاقد هر گونه مدارک گمرکي که به طور ماهرانه جاساز شده بود کشف کردند.

به گزارش سایت پلیس،حافظي، ارزش محموله مکشوفه را یک ميليارد و 450 ميليون ريال عنوان و تصریح کرد: خودروي مذکور توقيف و یک متهم نيز دراين زمينه دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرلنگه با اشاره به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین