کد خبر: ۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی حاجی‌آباد مراسم تشییع پیکر 2 شهید پلیس‌راه گهکم و بخش احمدی برگزار شد.
ناطقان: عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی حاجی‌آباد مراسم تشییع پیکر دو شهید پلیس‌راه گهکم و بخش احمدی برگزار شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی‌آباد امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به علت شهادت این دو افسر پلیس‌راه اظهار داشت: متأسفانه یک خودروی سمند با سرعت غیر مجاز به یکی از ماموران پلیس‌راه حاجی آباد - سیرجان و مأموران راهداری که جهت بازگشایی راه در این حادثه حضور داشتند، برخورد می‌کند که علی طلابیگی گروهبان دوم وظیفه اهل شهرستان سیرجان در این حادثه به فیض شهادت نائل آمد.

علیرضا میرزایی افزود: همچنین شب گذشته در بخش احمدی حاجی‌آباد خودرو پلیس‌راه در محدوده بخش احمدی حاجی آباد واژگون شد و بهزاد ابراهیم‌زاده گروهبان یکم از ماموران پلیس راه نیز به دلیل شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

وی از رانندگان خواست با توجه به فرارسیدن عید نوروز و تعطیلات پایان سال با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه نمایند و عید را با خوبی و خوشی به پایان برسانند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین