کد خبر: ۶۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
سرپرست پارک ملی لار از کامل و دقیق تر شدن اطلاعات سامانه این پارک در تابستان سال آینده خبر داد.
ناطقان:فرهاد زندی گفت: سامانه‌ اطلاع رسانی پارک ملی لار با مشارکت NGO‌ها و انجمن دیده بان طبیعت راه‌اندازی شده است و قرار است که اطلاع رسانی جامع طبیعت، تاریخ، قوانین حیات وحش، بافت گیاهی و فرهنگ سازی از طریق این سامانه صورت گیرد. 

وی افزود: عکس‌های قدیمی و جدید از پارک ملی لار در این سامانه اطلاع رسانی وجود دارد، همچنین این سامانه اطلاعاتی درباره مناطق گردشگری این پارک، اثرهای طبیعی ملی، گونه‌های گیاهی و جانوری، همچنین اطلاعاتی در خصوص احداث سد و مسابقات ماهیگیری در اختیار شهروندان گذاشته است و قرار است که در تابستان همزمان با بازگشایی پارک ملی لار، اطلاعات کامل تر و دقیق تری ارائه شود.

سرپرست پارک ملی لار بیان کرد:  این سامانه  با نشانی larnationalpark.com قابل دسترس است و بر هر نوع دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت دارد قابل اجرا است.

ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره سامانه اطلاع رسانی پارک ملی لار گفته است: این سامانه بواسطه اطلاعات تخصصی و به‌روز خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند محتوایی به روز و اصیل از منابع مورد تأیید را در اختیار مخاطبان قرار دهد. همچنین، این سامانه اولین نمونه داخلی با الگو برداری و بومی سازی نمونه های موفق بین المللی بوده که یکی از ویژگی های آن جذابیت بصری و سهولت استفاده برای عموم مردم است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین