کد خبر: ۶۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
عضو شورای شهرکرج‌ گفت: معابر شهر برای تردد معلولان مناسب نیست.
ناطقان:«فاطمه اسکندری»، اظهار کرد: تردد آسان در معابر و خیابان‌های شهر حق طبیعی همه شهروندان است.

وی ادامه داد: این درست نیست که معلولان به‌علت نامناسب بودن معابر شهر از خارج شدن از منزل هراس داشته باشند و خانه‌نشین شوند.

عضو شورای شهر کرج‌ اضافه‌کرد: مدیریت شهری با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های مرتبط باید مناسب‌سازی معابر را در اولویت‌های‌کاری خود قرار دهد.

این مسئول توضیح داد: با توجه به این‌که برخی معابر و خیابان‌های شهر از گذشته اصولی ساخته نشده‌اند مناسب‌سازی آنها زمان بر و سخت است.

عضو شورای شهرکرج خاطرنشان کرد: باید معابری که اکنون و در آینده ساخته می‌شود با رعایت همه اصول و استانداردها باشد، چون این حق شهروندان و افراد معلول و کم‌توان است که از معابر استاندارد بهره‌مند باشند و مشکلی در تردد نداشته باشند.

اسکندری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برخی اقدامات انجام شده برای معلولان در کرج اشاره‌ کرد و گفت: ساخت پارک ویژه معلولان یکی از اقدامات مدیریت شهری برای ایجاد زمینه برای حضور معلولان در سطح شهر بوده است.

وی افزود: مدریت شهری‌کرج برای افزایش تعداد پارک‌ها، بوستان‌ها ، فضای تفریحی و ورزشی معلولان کرجی برنامه ریزی مدونی صورت داده که به مرور اجرایی می‌شود.

این مسئول‌ یادآور شد: مدیریت شهری باید نیازهای اقشار مختلفی‌ که در جامعه وجود دارند را مورد توجه قرار دهد و با توجه به آن‌ها زیرساخت‌های شهری را ایجاد کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین