کد خبر: ۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
در ابتدا تمام نظرها روی "رایان گاسولینگ" برای "لا لا لند" جدی ترین مدعی اسکار بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد بود اما به تازگی اکثر منتقدین "کیسی افلک" را شایسته این جایزه می دانند.
ناطقان:با نزدیک شدن به زمان اعلام اسامی شانس های کسب اسکار سال 2017، پیش بینی و گمانه زنی ها میان اهالی و منتقدان سینما آغاز شده و یکی از مهم ترین بخش هایی که همواره جزو جذاب ترین بخش ها بوده بهترین بازیگری مرد این آکادمی است. 
 
در ابتدا تمام نظرها روی "رایان گاسولینگ" برای "لا لا لند" جدی ترین مدعی اسکار بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد بود اما به تازگی اکثر منتقدین "کیسی افلک" را شایسته این جایزه می دانند.
 
کیسی افلک

کیسی افلک (کرانه دریای منچستر) 
کیسی افلک 41 ساله که در فیلم «منچستر کنار دریا» به کارگردانی کنت لونرگن، نقش لی چندلر را بازی می کند، از دیگر نامزدهای جایزه اسکار بهترین نقش مرد است.

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ (سرزمین لا لا)

رایان گاسلینگ بازیگر مرد نقش اصلی در فیلم موزیکال رمانتیک «لالالند» یا عالم هپروت که در نقش پیانیست جاز ظاهر می شود یکی از نامزدهای جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال جاری است.

اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد (سکوت - Silence) 
اندرو گارفیلد بازیگر نقش اول فیلم «تیغه هکسا» که نقش یک سرباز آمریکایی و صلح جو را بازی می کند و برای اقداماتش در نبرد اوکیناوا مدال افتخار کسب کرده از دیگر نامزدهای جایزه اسکار نقش اول مرد است.

دنزل واشنگتون

دنزل واشنگتون (حصار - Fences) 
دنزل واشنگتن بازیگر نقش اصلی مرد در فیلم «فنس ها» یا حصار که نقش یک کارگر و بازیکن حرفه ای سابق بیس بال را در لیگ سیاهپوستان بازی می کند دیگر نامزد جایزه اسکار بهترین نقش مرد است.

ویگو مورتنسن

ویگو مورتنسن  (کاپتان شگفت انگیز -Captain Fantastic)
ویگو مورتنسن بازیگر دانمارکی-آمریکایی برای بازی در فیلم کاپیتان شگفت انگیز دیگر نامزد جایزه اسکار نقش اول مرد در این دوره از جوایز اسکار است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین