کد خبر: ۶۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی خبر داد.
ناطقان:به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام علی‎اصغر فضیلت گفت: سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه نهم اسفندماه برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی و رونمایی از دانشنامه گلستان به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: مراسم متمرکز اختتامیه 10 جشنواره قرآن و عترت با زمینه‎های مختلف روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی‌فقیه در  استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان، شرکت در جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‎ها و نشست با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

فضیلت بابیان اینکه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  از دانش‎نامه  گلستان که دایر معارف استان گلستان است رونمایی خواهد شد، گفت: بسیاری از ظرفیت های فرهنگی، هنری و اقلیمی گلستان در این دانش‎نامه معرفی‌شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد: در اختتامیه 10 جشنواره قرآن و عترت از یک دیوان شعر متعلق به یکی از علمای اهل سنت که در قالب مثنوی برای حوزه قرآن و عترت تهیه‌شده، رونمایی خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین