کد خبر: ۶۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
رئیس کمیته امداد با ابلاغ بخشنامه‌ای هرگونه دخالت و فعالیت انتخاباتی کارکنان کمیته امداد را ممنوع اعلام کرد.
ناطقان: مهندس سید پرویز فتاح با توجه به نزدیک شدن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، نخستین انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی بخشنامه‌ای از کارکنان رسمی، پیمانی و غیر رسمی خواست تا از  هرگونه دخالت  سازمانی و رقابت انتخاباتی  به نام کمیته امداد پرهیز کنند.

بر همین اساس کارکنان کمیته امداد به هیچ وجه حق دخالت در انتخابات را ندارند و همکاران رسمی، پیمانی و غیر رسمی که مایل به نامزدی در انتخابات پیش رو هستند موظفند تا پایان سال ۹۵ درخواست کتبی خود را برای تعیین تکلیف ادامه همکاری با کمیته امداد به مدیران شهرستان ها و مدیر کل استان اعلام کنند.

در این بخشنامه استفاده از هر گونه امکانات، اموال و دارایی ها و نام و نشان کمیته امداد امام خمینی(ره) در رقابت های انتخاباتی و  بهره برداری ابزاری و سیاسی از محرومیت‌های مادی و غیر مادی خانواده‌های تحت پوشش در جریان رقابت های انتخاباتی از سوی گروه ها، احزاب و جناح ها و هر نوع تشکل صنفی، خصوصی و یا بازدیدهای تبلیغاتی از منازل محرومان تحت پوشش ممنوع اعلام شده است.

رئیس کمیته امداد در این بخشنامه تاکید کرده است که فرآیند توزیع هرگونه کالا و خدمات به گونه ای برنامه ریزی شود که حداکثر از یک ماه قبل از زمان برگزاری انتخابات تا پایان مراحل انتخابات هیچگونه توزیع گسترده کالا در میان مددجویان صورت نگیرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین