کد خبر: ۶۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
گوگل قصد دارد برای رقابت با برنامه آی مسیج اپل، خدمات پیامک در گوشی های اندرویدی را ارتقا بخشد. این شرکت به همین منظور در حال مذاکره با بیش از 27 اپراتور مخابراتی در سراسر جهان است.
ناطقان:به نقل از سی نت، گوگل می گوید از این طریق خدمات قدیمی پیامک با عصر مدرن اینترنت هماهنگ و سازگار می شود و با استفاده از ان می توان به خدمات غنی ارتباطی یا RCS در سرویس های پیامک دسترسی داشت.

از جمله خدماتی که از این طریق در پیامک قابل دسترس است، می توان به ارسال و به اشتراک گذاری عکس های باکیفیت، دریافت صورت حساب و رسید و گپ گروهی اشاره کرد. این نوع خدمات فعلا از طریق برنامه های پیام رسان موبایلی در دسترس هستند.

گوگل همچنین با برخی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند مانند ال جی، موتورولا، سونی، زد تی ای در این زمینه وارد مذاکره شده است. انتظار می رود بیش از یک میلیارد گوشی اندرویدی در سراسر جهان در آینده نزدیک با چنین امکاناتی روانه بازارهای جهانی شوند یا به این شیوه بازسازی شوند.

با به روزرسانی خدمات پیامک در گوشی های اندرویدی این خدمات Android Messages نام می گیرد و از طریق آن می توان اطلاعات ذخیره شده توسط برنامه های خود گوگل مانند موقعیت یک مکان بر روی نقشه را هم ارسال نمود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین