کد خبر: ۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش اظهار داشت: از نتیجه روز گذشته برابر نفت خیلی راضی و خوشحال هستم. بازیکنانم دوباره من را مسرور کرده و در کنار هواداران پرشورمان سزاوارانه بردیم.
ناطقان: برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش اظهار داشت: از نتیجه روز گذشته برابر نفت خیلی راضی و خوشحال هستم. بازیکنانم دوباره من را مسرور کرده و در کنار هواداران پرشورمان سزاوارانه بردیم.

وی افزود: در کنفرانس قبل بازی گفته بودم این بازی چقدر اهمیت دارد. نفت تیم خوبی داشت، آنها راهی فینال جام حذفی شده و دو بازیکن خوب یعنی سجاد شهباززاده و آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی را جذب کرده‌اند. یک دلیل دیگر برای احترام به بازی با نفت دارم و آن هم این است که همیشه بعد از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ها سخت است. دیدید که استقلال بازی سختی داشت، استقلال خوزستان هم به سختی برد. بعد از لیگ قهرمانان آسیا، برگشتن به لیگ خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی روز گذشته، چند بازیکن‌مان را نداشتیم، اما از روش بازیکنانم لذت بردم. نیاز به دروغ گفتن نیست، واقعیت این است که قدم بزرگی برای هدف اصلی‌مان برداشتیم و آن هم قهرمانی است.

وی در خصوص اینکه برخی‌ها انتقاد می‌کردند که پرسپولیس نیمکت قوی ندارد، اما روز گذشته بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند، گفت: در مورد تک تک بازیکنان صحبت نمی‌کنم، اما نه برای شهاب کرمی و نه سامان نریمان جهان ساده نبود، این گونه بازی کنند. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و نشان دادند می‌توانند کامل برای پرسپولیس بازی کنند. آنها از لحاظ تاکتیکی زیبا بازی کردند.

برانکو در ارتباط با تقابل تیمش با استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم تصریح کرد: این بازی خیلی خیلی مهم است. استقلال خوزستان در ابتدای مسابقات لیگ قهرمانان استارت خوبی داشت و دو برد بسیار مهم بدست آورد، مخصوصا پیروزی برابر الجزیره خیلی مهم بود و باارزش. اینها کیفیت و قدرت تیم استقلال خوزستان را نشان می‌دهد. بعد مدتی که خوب نتیجه نمی‌گرفتند، به خوبی نتیجه گرفته‌اند، هر چند که بهترین گلزن آنها مهدی رحیم‌زهیوی رفته، اما با نانگ توانستند جایش را پر کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان گفت: نمی‌دانم تصمیم باشگاه درباره این بازیکن چیست، چون هنوز فرصت رفتن به باشگاه را پیدا نکردم و تا جایی که می‌دانم باشگاه در مورد رامین رضاییان تصمیم نهایی‌اش را نگرفته اما فکر می‌کنم در این هفته وضعیت نهایی این بازیکن مشخص شود. او در اختیار باشگاه قرار گرفته چون بازیکنان جزو اموال باشگاه به حساب می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه با جریمه نقدی او را به تمرینات برگرداند، شما این موضوع را قبول می‌کنید یا نه، گفت: همه اینها فرضیه است و ما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. اینکه مدیرعامل در مورد یک بازیکن تصمیم اصلی را بگیرد طبیعی است چون مدیرعامل مسیر اصلی باشگاه و تیم را مشخص می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که رامین رضاییان کارایی لازم را ندارد و رفت و آمدهای او در پرسپولیس مانند چینی شکسته شده، تصریح کرد: حق با شماست، من الان این کاغذ را پاره می‌کنم و باز هم آن را به یکدیگر می‌چسبانم زمانی که این دو تکه کاغذ را به یکدیگر می‌چسبانم باز هم کاغذ است اما هیچ وقت مثل قبل نمی‌شود. کسانی که تصمیم‌گیری می‌کنند باید دقت داشته باشند که تصمیمات درست بگیرند و آنها باید تصمیماتی بگیرند که شیشه شکسته پشت سرشان باقی نگذارند.

برانکو با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان پیش از اتمام فصل خاطرنشان کرد: این طبیعی است که ما همزمان و موازی به فصل بعد هم فکر کنیم. یک سال و نیم پیش و زمانی که ما هدف‌گذاری کردیم تصمیم گرفتیم که پرسپولیس را به عنوان یک تیم قوی در فوتبال ایران و آسیا مطرح کنیم. ما تصمیم گرفتیم که اجازه ندهیم کسی ارتش هواداران پرسپولیس را دست کم بگیرد. پرسپولیس باید همواره به دنبال برد باشد اما فقط بردن کافی نیست باید در کنار بردن شما بازی زیبایی را هم ارائه بدهید. به امید خدا ما توانستیم بازی زیبا و برد را در کنار یکدیگر به دست بیاوریم و این چیزی است که هواداران نیز آن را فهمیده‌اند و دوستش دارند، ما باید خوب بازی کنیم و تیم‌مان را بالا بکشیم که این کار ساده‌ای نیست اما پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

وی یادآور شد: من یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در حال حاضر مسئله اصلی قهرمانی پرسپولیس است. هدف بعدی ما پس از قهرمانی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و پس از آن نیز قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار ما قرار دارد. ما اهداف‌مان را از هیچ‌کس پنهان نمی‌کنیم.  

برانکو در واکنش به این موضوع که هواداران پرسپولیس روز گذشته اعلام کرده‌اند که برای آنها بودن یا نبودن رامین رضاییان مهم نیست و به برانکو برای کسب قهرمانی اعتماد دارند، گفت: خیلی خوشحالم که هواداران ما فهیم هستند و اینطوری فکر می‌کنند. خوشحالم چنین فکری در مورد من دارند، اما مهم‌ترین مسئله بازیکنان هستند. بازیکنان در زمین زحمت کشیده و از آنها تشکر می‌کنم. همین الان به سالن وزنه بروید تا ببینید چطور تمرین می‌کنند، انگار نه انگار که روز گذشته بازی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هواداران به بازیکنان جوان اعتماد دارند. صادق محرمی فقط روز گذشته بازی نکرده است. او در حالی خوب بازی می‌کند که 20 سال بیشتر ندارد. این موضوع برای باشگاه یک امتیاز است. صادق در کنار علیپور که 21 ساله است، جزو بازیکنان جوان تیم هستند. آنها در کنار بازیکنانی چون کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و البته سیدجلال حسینی و محسن ربیع‌خواه بازی می‌کنند.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلالی‌ها به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند و وضعیت مالی پرسپولیس چطور است، خاطرنشان کرد: این مسئله به باشگاه مربوط است. انتظار داریم همانطور که باشگاه قول داده، پیش از عید مبلغی را بازیکنان دریافت کنند. بازیکنان ما تاکنون صبور بوده و در خدمت باشگاه بوده‌اند. می‌دانم طاهری، ترکاشوند و هیئت مدیره برای تأمین منابع مالی چقدر زحمت کشیده‌اند. مطمئنم مسئولان باشگاه مسئله مالی را حل کرده و نتایج باشگاه را همزمان با نتایج مالی دنبال خواهند کرد. الان وارد فشرده ترین بخش کارمان شده‌ایم. مشکل مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد. تکرار می‌کنم باشگاه حداکثر تلاشش را کرده است، اما انتظار داریم بیشتر تلاش کنند.

وی در خصوص اینکه صادق محرمی بازی‌های خوبی انجام داده و چرا او را باید در کنار بازیکنان پرحاشیه (اشاره به رامین رضاییان) قرار دهید، گفت: هیچ کسی صادق را عوض نکرده و او بازیکن فیکس ما است. همانطور که اشاره کردید، صادق بازی‌های خوبی انجام داده و در لیگ قهرمانان آسیا هم عالی بوده است. او هر بازی بهتر و بهتر می‌شود و با اعتماد به نفس بازی می‌کند. شما باید یک مسئله را بدانید و اینکه صادق خیلی جوان است. حرف منطقی این خواهد بود که او بالا و پایین داشته باشد. این مسئله برای هر بازیکن جوانی پیش می‌آید که در لحظاتی افت داشته باشد. مهم این است که به او اعتماد داریم و می‌دانیم که او لحظات ضعیف هم خواهد داشت. صادق فضای زیادی برای پیشرفت دارد. یک مسئله را باید بدانید او خیلی جوان است و منطقی است که او بالا و پایین خواهد داشت. برای هر بازیکنی جوانی پیش می‌آید که افت می‌کند. مهم این است که به او اعتماد داریم. می‌دانیم لحظات ضعیف هم خواهد داشت. فضای بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر اینکه پرسپولیس به قهرمانی زودهنگام می‌رسد یا نه، گفت: ما امتیاز بالایی نسبت به تیم‌های دیگر داریم. مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. طبیعی است اگر همه بازی‌ها را ببریم، به لحاظ تئوری زودتر قهرمان می‌شویم. ما خوب بازی کرده و اعتماد به نفس داریم. باید این راه ادامه دهیم. ما در فشرده‌ترین بخش قرار داریم و به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم. یک مسئله دیگر را هم باید بدانید، اینکه ما تنها تیمی هستیم که بازیکن خارجی نداریم. البته رادوشوویچ دروازه‌بان است، نه بازیکن.

وی در خصوص اینکه قانونی وضع شده که باشگاه‌های بدهکار امکان جذب بازیکن خارجی را نداشته باشند، تصریح کرد: این قانون را نشنیده‌ام، اما می‌دانم باید به قوانینی که وضع می‌شود، احترام گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها در صفحات مجازی مدعی شده‌اند که پرسپولیس با تبانی علی دایی که ایمان مبعلی را بیرون کشید، مقابل نفت به برتری رسید، گفت: واقعا کسانی که این حرف را می‌زنند، باید خجالت بکشند. آنها به شخص بزرگ فوتبال ایران یعنی علی دایی تهمت می‌زنند. همه می‌دانند که او چه بازیکن و مربی بوده و از همه در دنیا بیشتر دوست دارد، برنده باشد. شخصیت او طوری است که حتی به برادر تنی‌اش هم باج نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دایی این همه افتخار و قهرمانی در عمر ورزشی‌اش داشته و مطمئن هستم که او همیشه می‌خواهد ببرد. آنهایی که این حرف را می‌زنند، قصد دارند برد ما را تضعیف کنند. توجهی ندارم که استقلال چطور با پنالتی که مشکل‌دار بود، یک امتیاز مقابل سیاه‌جامگان کسب کرد. مشکل من نیست که چرا آنها نتوانستند سیاه‌جامگان را شکست دهند.

برانکو افزود: متأسفم که آنها توهین کرده و علی دایی را تحقیر می‌کنند. آنها می‌خواهند برد ما را بی‌ارزش کنند. کارت قرمز نفت به دلیل کم‌تجربگی دروازه‌بانش بود، نه اینکه بخواهد عمدا با دست بزند. اگر او این کار را نمی‌کرد، علیپور گل می‌زد. در خیلی از مسابقات چنین اتفاقی پیش می‌آید. به همین خاطر است که همیشه سه دروازه‌بان داریم که اگر چنین اتفاقی افتاد و دروازه‌بان دوم هم مصدوم شد، بتوانیم از دروازه‌بان سوم استفاده کنیم. بزرگی علی دایی در فوتبال ایران را همه می‌دانند و اینکه به چه افتخاراتی رسیده است. متاسفانه چنین آدم پرافتخاری را مسئله‌دار می‌کنند.

وی در پایان در خصوص مصدومیت بازیکنان گفت: ربیع‌خواه از ناحیه پا مصدوم است و امروز MRI می‌گیرد. مسلمان هم شانه‌اش آسیب‌دیده، اما او صد در صد آماده خواهد شد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین