کد خبر: ۶۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
شبکه تماشا شش سریال را برای پخش در ایام نوروز ۹۶ آماده کرده است.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، در ایام نوروز ۹۶، جدول پخش این شبکه از ۲۷ اسفند ماه حال و هوای نوروزی به خود می‌گیرد. بر این اساس با پایان یافتن سریال‌های در حال پخشِ «مرز جنون» و «پریا»، باکس پخش آنها در اختیار سریال‌های ویژه نوروز قرار می‌گیرد.

شبکه تماشا در نوروز ۹۶، سریال ژاپنی «از سرزمین شمالی» را در باکس پخش ساعت ۱۹، مجموعه تلویزیونی «پیک سحر» به کارگردانی خسرو ملکان و بازی جمشید مشایخی، اسماعیل داورفر، پروین سلیمانی و احمد قدکچیان محصول سال ۱۳۶۹ را در باکس ساعت ۲۱، سریال بریتانیایی «خانه پوشالی» محصول سال ۱۹۹۰ با موضوع رقابت‌های سیاسی در انگلستان پس از دوران نخست وزیری مارگارت تاچر را در باکس ساعت ۲۲، مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی، محصول ۱۳۹۵ با بازی مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی و هادی کاظمی را در باکس پخش ساعت ۲۳ و ادامه پخش سریال «خانه کوچک» را در باکس ساعت ۲۴ پیش‌بینی کرده است.

ضمنا یکی از سریال‌های در حال پخش در سایر شبکه‌های سیما برای پخش در ساعت ۲۰ در نظر گرفته خواهد شد. بازپخش این سریال‌ها نیز در جدول پخش روز بعد از پخش آنها پیش‌بینی شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین