کد خبر: ۷۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برای توقف عملیات عمرانی در ایام پایانی سال شورای اسلامی شهر تهران مصوبه‌ای داشته است و شهرداری تهران مسوول پیگیری این موضوع است، گفت: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مجوزهای تمام حفاری‌ها را لغو کرده است که این کار خلاف و غیرقانونی است.
ناطقان:اقبال شاکری امروز در تذکر پیش از دستور خود در سیصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: برای توقف عملیات عمرانی در ایام پایانی سال برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران برای محورهای اصلی 25 اسفندماه لغایت 2 فروردین‌ماه و در محورهای فرعی 28 اسفندماه لغایت 2 فروردین‌ماه مجوز حفاری صادر نمی‌شود اما متاسفانه اخیرا شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مجوزهای حفاری را از 15 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه لغو کرده است.

وی افزود: چرا شورای عالی هماهنگی شهرهای کشور به این موضوع وارد شده، در حالی که شهرداری تهران پیگیر این موضوع است. بی‌تردید در چنین شرایطی ورود و دخالت سایر دستگاه‌ها در چنین مواردی خلاف و غیرقانونی است. قطعا نباید اجازه دهیم دستگاه‌های دیگری در این امور دخالت کنند.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در ادامه تذکر خود به شناسایی ساختمان‌هایی که در اولویت ناایمن بودن در منطقه 11 قرار گرفته‌اند اشاره کرد و افزود: اتفاق بسیار خوبی به صورت پایلوت در منطقه 11 و با همکاری شهردار این منطقه در حال انجام است که در پی آن ساختمان‌هایی که در اولویت ناایمنی قرار گرفته‌اند، شناسایی شوند و با جلسات مشترک میان شهرداری منطقه، دادستانی و نظام مهندسی این ساختمان‌ها بررسی و احکام لازم توسط دادستانی به آنها ابلاغ می‌شود.

شاکری با تاکید بر لزوم گسترش این طرح در تمامی مناطق 22گانه شهر تهران و افزایش سرعت اجرای چنین طرحی ادامه داد: در شرایطی که بیش از 5 ساختمان ناایمن در شهر تهران وجود دارد، اجرای این طرح با این کندی ممکن است هر لحظه در شهر تهران حادثه تلخی را رقم بزند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تذکری که توسط تندگویان درباره میزان درآمد تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران و عدم پاسخگویی سازمان زیباسازی درخصوص این درآمدها گفت: بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها توسط شورای اسلامی شهر تهران مصوب می‌شود برهمین اساس بهترین کار این است که زمان بودجه‌بندی درباره این شرکت‌ها اعمال نظر و اعمال قانون کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین