کد خبر: ۷۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
وزیر ارشاد درباره دلایل برکناری ایوبی از سازمان سینمایی گفت: مبنای عمل ما در وزارتخانه خلاقیت، نوآوری و به کارگیری تجربه‌ها در حوزه‌های مختلف است. ایوبی هم از مدیران باتجربه و باسابقه‌ای است که از این پس با بنده همکاری می‌کند.
ناطقان:سیدرضا صالحی‌امیری وزیر ارشاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالات متعدد درباره برکناری حجت‌الله ایوبی از سازمان سینمایی گفت: محمدمهدی حیدریان تا پیش از این مشاور عالی بنده بود و از امروز رسما رئیس سازمان سینمایی خواهد بود.

وی درباره سرنوشت حجت‌الله ایوبی نیز گفت: آقای ایوبی هم از مدیران باتجربه و باسابقه‌ای است که از این پس با وزیر ارشاد همکاری خواهد داشت و ما از تجربه ایشان نهایت استفاده را خواهیم کرد.

صالحی‌امیری ادامه داد: ما در وزارت ارشاد گردش مدیریت داریم ولی ریزش مدیریت نداریم. مبنای عمل ما در وزارتخانه خلاقیت، نوآوری و به کارگیری تجربه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین