کد خبر: ۷۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تزیین تخم مرغ سفره هفت سین یکی از نکته های مهم در چیدن سفره هفت سین است. به راحتی با یک راه ساده می توانید تخم مرغ سفره هفت سین تان را با آبرنگ و گواش تزیین کنید.
ناطقان:مدل های بسیاری بریا تزیین تخم مرغ سفره هفت سین وجود دارد. در این مقاله به شما روش تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش را آموزش می دهیم.

مرحله اول تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش 
مرحله اول تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش

ابتدا تخم مرغ را کامل شسته و صبر کنید تا کامل خشک شود. با یک شی نوک تیز روی نوک تخم مرغ یکی دو سوراخ ریز با دقت ایجاد کنید که پوسته تخم مرغ نشکند. به آرامی محتویان درون تخم مرغ را درون ظرفی خالی کرده و درون تخم مرغ را با آب بشویید. تخم مرغ را در آفتاب بگذارید تا خشک شود.

مرحله دوم تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش 

مرحله دوم تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش
چند ظرف شیشه ای انتخاب کرده و درون آن را با آب پر کنید. با آب رنگ و گواش رنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و آب های درون ظرف ها را رنگی کنید. تخم مرغ را درون این ظروف قرار دهید و چند ساعتی صبر کنید تا رنگ مورد نظر را به خود بگیرد. اگر دوست ندارید تخم مرغ ها یک دست رنگی شوند می توانید چسب های نواری باریک را به شکل های مختلف روی تخم مرغ بچسبانید و بعد از خشک شدن رنگ انها را از سطح تخم مرغ جدا کنید.

مرحله سوم تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش 
مرحله سوم تزیین تخم مرغ سفره هفت سین با آبرنگ و گواش
یک تخته چوب یا یونولیت تهیه کنید. روی این سطح به فاصله های نزدیک به هم و منظم سوزن های ته گرد را بچسبانید. تخم مرغ ها را بعد از درآوردن از درون رنگ روی این سوزن ها قرار دهید تا یک دست خشک شوند.

تزیین تخم مرغ با آبرنگ و گواش 

تزیین تخم مرغ با آبرنگ و گواش

منبع: سیمرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین