کد خبر: ۷۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: بهتر است بگويم من زمانى را عضو هيئت مديره تيم نمى دانم و اين فرد آدرس را اشتباه آمده است.
ناطقان: علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری گفت: بازی خیلی کش و قوس داشت و ما می‌توانستیم بازی را با برتری یک بر صفر تمام کنیم که جوان‌های تیمم غفلت کردند. البته خدا عنایت کرد و همان‌ جوان‌ها با تلاش‌شان بازی را بردند.

وی در ادامه افزود: ما در دقایق پایانی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد در زمان بدی گل تساوی را دریافت کنیم، اما خدا را شکر توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

منصوريان ادامه داد :متأسفانه یکسری اشتباهات فردی از بازیکن جوان ما سر زد که باعث شد من به بازیکنان بزرگ‌تر تیم بگویم از این پس در دقایق پایانی مسئولیت کنترل بازیکن جوان را بر عهده بگیرند و آنها را در این دقیقه از خواب بیدار کند.

منصوریان بيان کرد: در مجموع از عملکرد بازیکنان تیمم راضی‌ هستم. واقعاً در این یک ماه اخیر ما بازی‌های خیلی سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امروز بازیکنانم باز هم از یک بازی سخت دیگر سربلند بیرون آمدند. در کل 90 دقیقه از سایپا برتر بودیم، در حالی که حریف هم بازی خوبی به نمایش گذاشت، حتی زمانی که گل دوم را زدیم نزدیک بود در عرض چند ثانیه گل دوم را دریافت کنیم. در زمانی که یک بر صفر از سایپا جلو بودیم چند موقعیت گلزنی خوبی را از دست دادیم و به نوعی حرفه‌ای عمل نکردیم تا کار به دقایق پایانی بکشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در مجموع باید خدا را شکر کنیم که این بازی را بردیم. به اعتقاد من خدا به دل بازیکنان جوان‌مان از جمله فرشید باقری نگاه کرد. خدا امروز به این بچه‌ها نگاه ویژه داشت و او به نوعی جواب بی‌مهری‌ها را داد. او واقعاً از یک آزمون سخت سربلند بیرون آمد و بازیکنان ما برای بی‌احترامی که به همبازی‌شان شده بود، ناراحت بودند. همه باید کمک کنیم که ساختار تیم حفظ شود، اما متأسفانه از داخل تیم به ما ضربه می‌زنند. بعضی وقت‌ها اگر نمی‌توانیم کمک کنیم حداقل سکوت کنیم بهتر است. نباید یک فرد به خود اجازه دهد به بازیکن تیم اهانت کند، اهانتی که به فرشید باقری شده بود همه را ناراحت کرد. من خودم هشت سال پیش بازیکن استقلال بودم و می‌دانم وقتی بازیکن از نظر روحی و روانی ضربه بخورد، چقدر سخت است.

وی تصریح کرد: خدا عنایت کرد و ما 2 بر یک پیروز شدیم. می‌دانم هواداران را دق دادیم تا بردیم، بازیکن جوان همین است. تیمی که بازیکن جوان دارد همیشه باید آمادگی تبعات جانبی آن را داشته باشد. این حلاوت خاصی دارد که گل می‌خوریم و گل زیبا می‌زنیم. ما مقابل الاهلی یک دقیقه غفلت کردیم و باختیم. در عوض مقابل التعاون با شرح وظایف به میدان رفتیم و پیروز شدیم. ما با همدلی و طبق برنامه تاکتیکی تمرین می‌کنیم و تلاش می‌کنیم ضریب اشتباهات جوانان‌مان را به حداقل برسانیم. از بازی با سپاهان و دقیقه 90 جوانان ما شکل گرفته‌اند و فقط کافی‌ است ضریب اشتباهات‌مان را کم کنیم.

منصوریان درمورد مصاحبه‌های زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با گلایه از او خاطر نشان کرد: مهدی رحمتی در 10 سال گذشته یکی از گلرهای خیلی خوب تیم ملی و استقلال بوده است و خسرو حیدری فرزند مکتب استقلال است. خسرو پلکانی از رده نونهالان بالا آمده و شده خسرو 33 ساله. او زحماتش را کشیده است و نیاز به خسته‌نباشید دارد و باید مسیرش را بی‌چالش بپیماید. اما متأسفانه به این دو توهین شد. من روز گذشته از آقای زمانی خواستم سکوت کند، اما از امروز او را عضو هیئت مدیره تیم‌مان نمی‌دانم و فکر می‌کنم عضو تیم حریف است. در این دو روز زمانی چهار جا به طور زنده حرف زده است. من به جز خدا تکیه‌گاهی ندارم، اما به نمایندگی از بچه‌ها می‌گویم دیگر زمانی را عضو هیئت مدیره تیم نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من به واسطه حمایت شما و هواداران در نوع خودم بازیکنی نه میلیاردی، بلکه میلیونی بودم و زحمتم را کشیده‌ام. ما فرشید باقری را در صورتی گرفتیم که 8 تیم خواهان او بودند. به فرشید و کاپیتان‌های ما توهین شد، حتی به مدیرعامل تیم ما نیز توهین شد. من به مدیرعامل باشگاه گفتم، مدیرعامل باید چالش‌ها را از اطراف تیم دور کند، اما ما باید ابتدا داخل خانه خودمان را کنترل کنیم.می‌گویند با عوامل اعتصاب را پیدا کرده‌ایم، مگر جنگ است، ما 9 عضو کادرفنی داریم و 26 بازیکن که 16تای آنها زیر 25 سال سن دارند. امروز روز خیلی بدی بود و در رختکن ما از دیروز صحبت در خصوص آقای زمانی است. ما باید تمام انرژی خود را صرف آقای زمانی کنیم.

منصوريان تاکید کرد: به این نتیجه رسیده‌ایم که فضای فوتبالی، آدم فوتبالی می‌خواهد و فوتبال جای مارکتینگ و تبلیغات نیست. فکر می‌کنم زمانی آدرس را اشتباه آمده است. وزیر جدید و هم وزیر سابق از استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌های آسیایی نهایت حمایت را داشته‌اند. از آنها خواهش می‌کنم با درایت و افکار نوین مسئله را مدیریت کنند. من سنم از زمانی خیلی پایین‌تر است تا نصیحت کنم، اما او مرا مجبور کرد تا حساب کتاب‌های بازیکنان را بررسی کنم. از لحاظ قانونی رحمتی و حیدری 38 درصد و با حق سازمان لیگ حدود 44 درصد از مبلغ قرارداد خودشان را گرفته‌اند. خسرو حیدری دو سال است که از باشگاه طلبکار است.

سرمربى استقلال خاطر نشان کرد: نمی‌دانم به چه صورتی به آقای زمانی بگویم صحبت نکن! متأسفانه هوادار نیز به‌هم ریخته است. فکر می‌کنم گل تساوی سایپا باعث و بانی‌اش زمانی بوده است. شما خوشحالی بعد از گل باقری را ببینید و پیام آن را بگیرید.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند تیمش اگر امروز در استفاده از موقعیت‌ها ناکام بوده، دلیلش خوب تمرین نکردن در هفته جاری بوده است، گفت: تاریخ بازی استقلال و سایپا را که نتیجه‌اش 4 بر 3 به نفع سایپا شد، فراموش نخواهد کرد. بازی که باعث شد مرحوم ناصر حجازی اول مرد تاریخ باشگاه استقلال از این تیم جدا شود. امروز باید خدا را شاکر باشیم که بازی برده را با تساوی عوض نکردیم. در لحظاتی که فکر می‌کردم بازی را از دست دادیم به سه امتیاز رسیدیم. به جرأت می‌توانم بگویم که نمی‌شود از واقعیت فرار کرد و اگر اشتباهی هم صورت گرفته به خود کادر فنی بر می‌گردد. ما باید با تمرینات بیشتر و بهتر و همچنین از لحاظ روحی و روانی بازیکن جوان‌مان را به شرایط بهتری برسانیم و به آنها بفهمانیم که حتی بازی 2 بر صفر برده را هم نمی‌شود قطعی تلقی کرد و باید تا پایان بازی با تمرکز بالایی بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد بازگشت جابر انصاری به ترکیب استقلال و اینکه چرا این بازیکن تا حد زیادی اُفت کرده است، یادآورد: ما امروز محسن کریمی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و این در حالی بود که او در بازی با التعاون گل مهمی را زد. به هر حال همه هدف‌مان این است که 23 بازیکن آماده در اختیار داشته باشیم و فقط روی 14 بازیکن تمرکز نکنیم که در روزهای سخت با مشکل مواجه شویم. جابر انصاری مدت زیادی مصدوم بود و حالا که به شرایط بازی برگشته باید کمک کنیم او به دوران اوجش برگردد. همین‌طور اگر محسن کریمی به بازی‌ها برگشت باید مورد توجه قرار بگیرد تا هرچه زودتر به اوج برسد. ما امروز برای فرشید باقری خوشحالیم که به شرایط ایده‌آل خود برگشت. او گل مهمی را به ثمر رساند. حفظ ساختار تیم برای ما خیلی مهم است. همین دیروز پادوانی مجبور شد برای کار مربوط به روادید کارش راهی کیش شود و 9 شب به اردو برگشت. از همین رو ما مجید حسینی را در ترکیب اصلی جایگزین او کردیم. سید با عملکرد خوبش نشان داد که ما یک مجموعه از نفرات خیلی خوبی در اختیار داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین