کد خبر: ۷۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
یک تروریست خطرناک در منطقه الطارمیه در شمال بغداد کشته شد.
ناطقان: به نقل از رسانه های عراقی، نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) عراق ستون نظامی گروه تروریستی داعش در جاده بیجی را منهدم کردند.

ستاد اطلاع رسانی هیئت نیروهای داوطلب مردمی ظهر امروز پنجشنبه اعلام کرد که این نیروها با حمایت نیروهای پلیس فدرال ستونی مشتمل بر پنج خودروی نظامی داعش را در جاده بیجی به موصل منهدم کردند.

این ستاد تصریح کرد: داعش درصدد بود که این جاده را ببندند اما ناکام ماند و تمام سرنشینان پنج خودروی این گروه کشته شدند.

یک تروریست خطرناک در منطقه الطارمیه در شمال بغداد کشته شد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق در بیانیه خود اعلام کرد: نیروهای عراقی و ماموران اطلاعاتی عراق موفق شدند سمیر قاسم کریم علاوی السلمانی تروریستِ اعدامیِ فراری را در جریان نبرد در منطقه الطارمیه در شمال بغداد بکُشند.

به گفته این ستاد، سمیر قاسم کریم علاوی السلمانی سلاح و کمربند انتحاری داشت که نیروهای عراقی وی را هدف قرار دادند.

این تروریست به همراه شمار دیگری از تروریست ها در ژوئیه سال 2013 میلادی توانسته بود از زندان ابوغریب در نزدیک بغداد فرار کند.

پیام ابوبکر البغدادی برای عناصر شکست خورده داعش

یک منبع امنیتی در استان نینوا در عراق گفت که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از جنگجویان خود خواسته است تا خود را منفجر بکنند یا از صحنه جنگ فرار کنند.

این منبع امنیتی به شبکه تلویزیونی السومریه نیوز گفت: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش با صدور دستور، اختیارات خود را والی ها و فرماندهان محلی خود در مناطق تحت اشغال داعش در سمت راست شهر موصل و نواحی تلعفر، البعاج و سایر نواحی در عراق و سوریه سپرد است.

این منبع با اشاره به وعده سران داعش به جنگجویان خود مبنی بر رفتن به بهشت در صورت کشته شدن در نبرد، خاطرنشان کرد: ابوبکر البغدادی به جنگجویان داعش گفته است که یا به بهشت بروند یا از جنگ فرار کنند.

داعش جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد

یک منبع در پلیس صلاح الدین عراق گفت که 41 نفر چهارشنبه شب در چهار حمله انتحاری تروریست ها به یک جشن عروسی در شمال شهر تکریت کشته و زخمی شدند.

این منبع به شبکه تلویزیونی السومریه نیوز گفت: چهار عامل انتحاری دارای کمربند انفجاری خودشان را در مسیر جشن عروسی در روستای السعد در ناحیه الحجاج در شمال تکریت منفجر کردند.

وی افزود: در این حمله تروریستی؛ 21 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند.


منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین