کد خبر: ۷۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
عضو هیئت مدیره استقلال از نوع پرداختی‌ها به بازیکنان پرده‌ برداشت.
ناطقان: حسن زمانی با اظهارات یک هفته اخیر خود تنش زیادی در باشگاه استقلال و میان بازیکنان و مربیان این تیم ایجاد کرده است.
 
هواداران استقلال در بازی با سایپا خواهان برکناری عضو هیئت مدیره باشگاه شدند اما زمانی دست‌بردار نبود و باز هم علیه علیرضا منصوریان، سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری صحبت کرد.
 
زمانی اعتقاد دارد این دو بازیکن نزدیک به 60 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و عامل اعتصاب تمرینات هم این دو بازیکن هستند. وی برای اینکه حرفش را ثابت کند، به قرارداد بازیکنان اشاره کرد و گفت: طبق قرارداد قرار است بخش بعدی مطالبات اردیبهشت سال آینده پرداخت شود. امضا و اثر انگشت بازیکنان پای قرارداد موجود است، مگر اردیبهشت رسیده که بازیکنان دست به اعتصاب زده‌اند؟

وی افزود: من باید مقابل آقایان می‌ایستادم تا اتفاقات بدتری رخ ندهد. هر چند تصمیم گرفته‌ام تا پایان فصل صحبت نکنم. مطمئن باشید پس از پایان فصل حرف‌هایم را خواهم زد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین