کد خبر: ۷۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
رئیس فدراسیون فوتبال در احکامی جداگانه روسای هیات های فوتبال استانهای مرکزی و قم را منصوب کرد.
ناطقان:به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان مرکزی و انتخاب محمدرضا غفاری از سوی اعضای مجمع، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی محمدرضا غفاری را به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان مرکزی منصوب کرد.

همچنین پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قم و انتخاب کریم بهرامی از سوی اعضای مجمع، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی بهرامی را به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان قم منصوب کرد.

در احکام رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌های مرکزی و قم آمده است:

امید است با انکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از استعدادها و نیروهای موجود و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان، طبق اساسنامه و برنامه‌های فدراسیون، حداکثر تلاش خویش را به منظور اداره مطلوب امور فوتبال به عمل آورده و در انجام وظایف محوله موفق باشید.
 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین