کد خبر: ۷۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، ضمن تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روز سه‌شنبه استیضاح وزیر تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.
ناطقان: سیدقاسم جاسمی در تذکری به وزیر فرهنگ، اظهار کرد: متاسفانه وزیر فرهنگ هیچ گونه تعاملی با نمایندگان و به ویژه رئیس مجلس نداشته‌اند و معاون پارلمانی ایشان عوام فریبی کرده و از جانب نمایندگان اخبار و  اطلاعات غلطی را در اختیار ایشان قرار داده‌اند که روز سه‌شنبه نیز درخواست استیضاح را تقدیم هیات رئیسه می‌کنیم.



وی همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور، گفت: علی رغم شعارهای دولت، وضعیت اقتصاد و معیشت مردم بسیار نگران کننده است و قدرت خرید مردم برای تهیه مایحتاج زندگی به سختی انجام می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود: آقای رئیس جمهور چرا به رانت‌ها توجه نمی‌شود؟ پالایشگاه کرمانشاه که دو سه سال پیش با قیمت 1200 میلیارد تومان کارشناسی شده، ‌اما اکنون توسط برخی دلالان و افراد سودجو به 200 میلیارد تومان فروخته می‌شود.

جاسمی همچنین در مورد مطالبات معلمان، بازنشستگان، شاغلان و دهیاران به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: چرا به حقوق بسیجیان معسر و طرح شهید کاظمی توجه نمی‌شود؟ چرا به وضعیت 300 نفر از ناظران کشاورزی کرمانشاه که همگی در عسر و حرج هستند، توجه نمی‌شود؟ چرا در بودجه 96 به نیروهای مسلح که بیشترین حق را دارند، توجهی نشده است؟

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین