کد خبر: ۷۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
نماینده آستانه اشرفیه در گفتگو با "ناطقان":
وی ادامه داد: در دوره کوتاه مسئولیت دکترصالحی امیری تعامل خوبی با نمایندگان شکل گرفته و باید آرامش ایجاد شده در دستگاه فرهنگی دولت را تقویت کنیم.
قربانی (نماینده مردم آستانه اشرفیه) در واکنش به مسئله استیضاح وزیرارشاد به خبرنگار "ناطقان" گفت: طبق قانون، سوال و استیضاح بعنوان ابزارهای نظارتی قوه مقننه به رسمیت شناخته شده، ولی باید توجه داشت که مسئله استیضاح شرایط و ضوابط خاصی دارد.

وی ادامه داد: صالحی امیری وزیرفعالی است و در دوران کوتاه مسئولیتش تعامل خوبی با نمایندگان داشته و لذا باید آرامش ایجاد شده در دستگاه فرهنگی دولت را تقویت کنیم.

محمدحسین قربانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم ریاست جمهوری گفت: امروز مسئله وحدت و پرهیز از اختلاف باید سرلوحه همه مسئولان کشور باشد و قطعا این استیضاح به نفع دولت و مجلس نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین