کد خبر: ۷۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: از تیم خودم واقعاً راضی هستم و در رختکن هم از بازیکنان به خاطر سال خوبی که در کنار هم داشتیم تشکر کردم.
ناطقان: پیمان اکبری در مورد شکست تیمش مقابل بانک سرمایه و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: از تیم خودم واقعاً راضی هستم و در رختکن هم از بازیکنان به خاطر سال خوبی که در کنار هم داشتیم تشکر کردم.

او ادامه داد: ما چند بازیکن با تجربه و حدود 8 بازیکن زیر 20 سال داشتیم، بد شانسی ما این بود که در مرحله فینال امیر غفور و فرهاد نظری افشار را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این اوج بدشانسی ما بود و گله خاصی ندارم. ما در هر بازی با برنامه وارد زمین شدیم و با رقم زدن شرایطی خوب کار تیمی منظمی ارائه دادیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: سازمان لیگ قطعاً دوست ندارد اتفاقاتی که امسال افتاد در سال آینده هم تکرار شود. در لیگ امسال شاهد بی‌نظمی‌هایی بودیم که در طول 20 سال گذشته که من در لیگ برتر بازیکن یا مربی بوده‌ام سابقه نداشته است. امیدوارم مسئولان تلاش کنند تا دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم. ما لیاقت آن را داریم که تیم ملی خوب و لیگ معتبری داشته باشیم.

اکبری در مورد پراکندگی بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌ها گفت: این پراکندگی در لیگ امسال بسیار کم بود. متاسفانه قانونی وجود ندارد تا بازیکنان ملی‌پوش به صورت محدود جذب تیم‌ها شوند، باشگاه‌ها باید از دست‌رنج خودشان استفاده کنند و مثل تیم‌های کاله، سایپا و پیکان بیشتر از بازیکنان آکادمی‌های خود بهره‌ ببرند. متاسفانه برخی تیم‌ها در لیگ برتر حتی جا و مکان مشخصی ندارند.

وی در پایان گفت: ما با بها دادن به جوانان آنها را تبدیل به بازیکنان اصلی تیم خواهیم کرد، که نمونه آن جواد معنوی‌نژاد است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین