کد خبر: ۷۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
مصلحت نیست قاضی درمعرض قضاوت قرار گیرد!
حسام الدین آشنا در واکنش به خبر احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام رییسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که مصلحت نیست قاضی را درمعرض قضاوت عمومی قراردهیم.
ناطقان: مشاور رئیس جمهور در واکنش به احتمال کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی در صفحه توئیترش نوشت: شایسته نیست احترام آستان قدس رضوی را به کارزار سخت و تلخ انتخابات بکشانیم. مصلحت نیست قاضی را درمعرض قضاوت عمومی قراردهیم.از گذشته عبرت بگیریم.



هنوز معلوم نیست تشخیص مصلحت "بودن و یا نبودن" حضور چهره های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری چگونه و از طرف چه کسی به مشاور رئیس جمهور داده شده؟ و لذا انتظار میرود عقلای دولت نسبت به عواقب این دست اظهارنظرهای غیرحرفه ای، به اطرافیان رئیس جمهور تذکر دهند.

به گزارش ناطقان؛ پیش از این نیز مشاور رئیس جمهور در توئیت های جداگانه ای به احتمال کاندیداتوری عزت الله ضرغامی و سرلشکر قاسم سلیمانی نیز واکنش های عجیبی نشان داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین