کد خبر: ۷۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از برخورد مرگبار پراید با وانت آریسان در محور "یاسوج- بابامیدان" خبرداد.
ناطقان: سرهنگ اسفندیار تباشیرافزود: در پی برخورد این دو دستگاه خودرو در کیلومتر 5 محور "یاسوج -بابامیدان "دو تن در صحنه حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد.

 وی بیان کرد: در این تصادف که ساعت 7 و 45 دقیقه صبح امروز دوشنبه، 23 اسفند ماه رخ داده زن و شوهر فوت کردند و فرزند خانواده نیز مصدوم و جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد. این تصادف در ورودی دهستان دشتروم اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد در خصوص علت تصادف خاطرنشان کرد: علت تصادف تجاوز به چپ از سوی سواری پراید بوده است.

 در روزهای اخیر نیز در این محور که تازه چهارخطه شده است دو عابر پیاده از ساکنین روستای تنگاری دهستان دشتروم نیز براثر برخورد خودروها کشته شدند.

همچنین حسین کاظمی، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در کمیته کنترل و پیشگیری از جرائم در دادگستری استان با اشاره به نامطلوب بودن محدوده دشتروم در محور یاسوج- بابامیدان گفت: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است چراکه با وجود داشتن نقص فنی به بهره‌برداری رسید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تصادف ، پراید ، وانت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین