کد خبر: ۷۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
دکتر سیدرضا صالحی‌امیری به منظور شرکت در همایش ملی بزرگداشت سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی به عنوان سخنران ویژه این همایش به شهرستان اسدآباد سفر کرده است.
ناطقان:لحظاتی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرستان اسدآباد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در همایش ملی بزرگداشت  سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی به عنوان سخنران ویژه این همایش به شهرستان اسدآباد سفر کرده است.

وی پس از ورود به دیار بیدارگر مشرق زمین، به گلزارشهدا رفت و به مقام شامخ 403 شهید این دیار ادای احترام کرد.

امسال با هدف تجلیل از مفاخر و مشاهیر همدان با تدبیر استاندار به نام سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی نامگذاری شد که به مناسبت یکصدوبیستمین سالگرد شهادت این بیدارگر مشرق زمین از 14 تا 24 اسفند در شهرستان اسدآباد دهه سیدجمال‌الدین برگزار شد.

امروز به عنوان اختتامیه دهه سیدجمال‌الدین، همایش بزرگداشت  سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تا لحظاتی دیگر رأس ساعت 9 صبح با حضور مردم و مسئولان و برخی محققان برجسته کشوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار و ... با سخنرانی ویژه دکتر صالحی‌امیری برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین