کد خبر: ۷۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که شهرداری تهران نیز همانند دولت، نسبت به راه اندازی یک خزانه اسلامی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران اقدام کند.
ناطقان:اسماعیل دوستی در سیصد و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: من به عنوان یک عضو شورای شهر با یاسر هاشمی و مجتبی شاکری به عنوان رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر با محسن هاشمی صحبت هایی را داشته ایم.

وی افزود: قرار شده موضوع نامگذاری در کمیته نامگذاری مطرح و طی نشستی که با اعضای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجای برگزار می شود، موضوع مورد بررسی قرار گیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید رضایت خانواده آیت الله هاشمی جلب شود اظهارکرد: بهتر است موضوع نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در حال حاضر متوقف شده تا تصمیم بهتری در این رابطه اتخاذ شود. 

دوستی با اشاره به راه اندازی خزانه اسلامی برای پرداخت طلب پیمانکاران از سوی دولت خاطرنشان کرد: در حال حاضر خزانه اسلامی از سوی دولت راه اندازی شده تا طلب پیمانکاران پرداخت شود. 

وی تاکید کرد: بهتر است شهرداری تهران نیز نسبت به راه اندازی یک خزانه مشابه اقدام کرده تا مطالبات پیمانکاران در یک بازه زمانی مشخص به حساب آنها واریز شود. 

منبع: میزان
برچسب ها: خیابان سرو ، هاشمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین