کد خبر: ۷۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری راست افراطی فرانسه از نخست وزیر انگلیس به دلیل میزبانی از رقیب انتخاباتی اصلی او یعنی امانوئل ماکرون و مخالفت با کاندیداتوری ریاست جمهوری خودش انتقاد کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، در تاریخ 21 فوریه امانوئل ماکرون، کاندیدای ریاست جمهوری میانه روی فرانسوی به دیدار ترزا می، نخست وزیر انگلیس در مقر دولت این کشور در شهر لندن رفت.

مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جبهه ملی فرانسه در یک مصاحبه رادیویی که امروز (چهارشنبه) منتشر شد، در پاسخ به اینکه آیا از نظر او این دیدار ترزا می حمایت آشکار از ماکرون و مخالفت علنی علیه کاندیداتوری او به حساب می‌آید گفت: این طور به نظر می‌رسد.

این در حالی است که سیاست پر سابقه دولت انگلیس این بوده که با حزب جبهه ملی تعامل نداشته باشد زیرا از نظر بسیاری از احزاب مهم اروپا این حزب وجهه خوبی ندارد.

لوپن اظهار داشت: تصمیم ترزا می برای میزبانی از ماکرون با موضع‌اش درباره به ثمر نشاندن بریگزیت و کاهش تعداد مهاجران در بریتانیا همخوانی ندارد.

لوپن گفت: ماکرون که حامی قدرتمند اتحادیه اروپا است دقیقا مخالف اهداف بریگزیت و انتخاب مردم انگلیس است.

لوپن درباره اینکه آیا درخواست دیدار با ترزا می را داشته گفت که چنین درخواستی نکرده اما در صورت پیروزی در انتخابات فرانسه باید این دیدار را انجام دهد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین