کد خبر: ۷۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم "خوب بد جلف" برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد.
ناطقان:جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم "خوب بد جلف" برای چهارمین هفته متوالی منتشر شد.
 
از نکات برجسته این جدول می توان به حضور فیلم سه بیگانه در بالای جدول اشاره کرد. این فیلم در اولین هفته از اکران خود به رتبه دوم رسید.
 
همچنین فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" با وجود فروش یک روزه توانست در فهرست ده تایی فیلم های پرفروش هفته قرار گیرد.
 

خوب، بد، جلف
 
اولین فیلم سینمایی "پیمان قاسمخانی" تاکنون فروش قابل توجه ۴,۹۳۳,۴۸۵,۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده و توانسته بعد از چهار هفته رتبه نهم پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در سال 95 را به خود اختصاص دهد.
 
ساخته پیمان قاسمخانی در چهارمین هفته از اکران خود به فروشی معادل ۹۵۲,۴۲۷,۰۰۰ دست یافت و در جایگاه اول فروش هفتگی ایستاد. 

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی و با حضور مجید مظفری و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
 
 
سه بیگانه
 
سه بیگانه با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری توانست در اولین هفته از فروش خود به رتبه دوم جدول برسد.
این فیلم داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های شان را به هم می ریزد.

 سه بیگانه با داشتن 58 سینما در هفته اول اکران توانست فروشی معادل ۱۹۱,۹۹۲,۰۰۰تومان را به ثبت برساند.
 
 
مبارک
 
انیمیشن مبارک اولین رئال انیمیشن ایرانی در چهارمین هفته از اکران خود فروش با وجود افزایش 100 میلیونی در فروش به جایگاه سسوم جدول سقوط کرد.
 
این انیمیشن ساخته محمدرضا نجفی امامی و با بازی الناز شاکردوست هفته چهارم را با فروشی معادل ۱۸۰,۲۰۵,۰۰۰ تومان پشت سر گذاشت. این فیلم با فروش کلی    ۱,۰۴۴,۸۱۸,۰۰۰ تومان ورود خود به باشگاه میلیاردی ها را جشن گرفت.
 
 "مبارک" داستان دختری است به نام گل پری با بازی‌ النازشاکردوست که درگیر ماجرای عروسک های می شود که از داستان های نقالی پدر بزرگش وارد زندگی او شده اند.
 
هلن 

 
"هلن" داستان دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد.
 
رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، اشکان مهری، سارا کاشفی و امین حیایی از جمله بازیگرانی هستند که در هلن به ایفای نقش می پردازند.
 
این فیلم نویسندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی در هفته سوم فروش خود به مبلغی معادل ۵۲,۶۴۲,۰۰۰ تومان اکتفا کرد و با توجه به افت در فروش به رتبه چهارم جدول رسید.
 
 ماجرای نیمروز
 
فیلم های "نبرد خلیج فارس" با ۳۳,۲۱۲,۰۰۰ تومان، "سلام بمبئی" با ۳۰,۹۸۵,۰۰۰ تومان، "هفت ماهگی" با ۲۵,۹۹۵,۰۰۰ تومان، "ماجرای نیمروز" با ۲۵,۳۷۰,۰۰۰ تومان، "افسونگر" با ۱۹,۱۳۰,۰۰۰ تومان و "خیابانی در خانه چهل و یکم" با ۱۷,۸۴۲,۰۰۰ تومان فروش رتبه های پنجم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین