کد خبر: ۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت آغاز سال 1396 با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو تاکید کرد: با لطف خداوند متعال، همت و تلاش همه جهادگران دانشگاهی و برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، آینده درخشانی در انتظار این نهاد مقدس انقلاب اسلامی است.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی جهادانشگاهی متن پیام به شرح زیر است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

 یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

 حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار، عید خجسته زمین است که رسالت خود را در گردش به دور خورشید به بهترین وجه به اتمام رسانده و بی‌شک عید هر انسانی است که بهشتی در درون خود بسازد، به دور شمس حقیقت بگردد و به آیه شریفه "إِنَّ فِی خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ لَآیَاتٍ لِأُولِی الْأَلْبَابِ" تمسک جوید.

چنین انسانی نه تنها ملاک تعریف عمر را اعداد و ارقام و شناسنامه‌ها نمی‌داند بلکه باور دارد این عمل صالح است که عمرها را جاودانه و یادها را ماندگار می‌کند.

به همین دلیل، بهار و تحویل سال، همواره امیدبخش، شورآفرین و مسؤولیت زاست.

امسال در حالی به استقبال سال جدید می‌رویم که ولادت بانوی دوسرا حضرت صدیقه طاهره (س) و فرزند برومندش امام خمینی (ره) در ایام پایانی سال 95 نویدبخش سالی با معنویت و برکت مضاعف است.

وظیفه ما در جهاددانشگاهی به عنوان نهاد برخاسته از متن انقلاب اسلامی ایران، الگوسازی توان کشور در رسیدن به پیشرفت، با انجام فعالیت های گزین در حوزه‌های  فرهنگی،آموزشی، علمی و فناورانه و کارآفرینی است.

الگوسازی‌های ارزنده‌ای تا کنون در جهاددانشگاهی انجام شده است و هدف من و همه مدیران محترم این است که این الگوسازی‌های گزین براساس نیازهای ملی و مزیت‌های بومی هر استان توسط همه واحدهای سازمانی این نهاد در سراسر کشور انجام شود.

با تهیه و اجرای برنامه پنجم توسعه جهاددانشگاهی، علیرغم همه مشکلات موجود در توسعه فعالیت‌های این نهاد، خوشبختانه هم فضای کالبدی مناسب در اغلب واحدها به همت شما ساخته شده و هم زمینه‌های فعالیت، بویژه در حوزه پژوهش و فناوری مشخص شده‌اند.

در یک الی دو سال آینده چند واحد باقیمانده جهاددانشگاهی نیز صاحب فضای فیزیکی مناسب خواهند شد و انشاء‌الله با همت و همکاری شما جهادگران عزیز در تهیه و اجرای برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی و همچنین اجرائی شدن سند نقش جهاد در اجرای نقشه جامع علمی و فناورانه کشور و تحقق واگذاری مأموریت‌های پیش‌بینی شده به جهاددانشگاهی؛ این نهاد موفق شود به نحو شایسته تری دین خود را به شهدا، امام، مردم عزیز و رهبری انقلاب و دولت محترم ادا نماید.

در سالی که گذشت با فعالیت‌های بسیار گسترده انجام گرفته در سطح برنامه‌ریزی، معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها و هماهنگی‌های صورت پذیرفته با سازمان‌ها، نهادهای مرتبط و مجلس شورای اسلامی قطعاً به لطف خداوند متعال و همت و تلاش همه جهادگران دانشگاهی، آینده درخشانی در انتظار این نهاد مقدس انقلاب اسلامی خواهد بود.

بی‌تردید در سطح سازمانی و ملی برای رسیدن به اهدافمان نیاز به وفاق ملی و همدلی داریم. انشاء ا... انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها صحنه الگوسازی این وفاق ملی در کشور باشد.

از همه همکاران عزیزم و بویژه مدیران محترم درخواست می‌کنم همانند همیشه زمینه حضور پرشور مردم عزیز را در صحنه انتخابات فراهم کنید و اینکه همانند گذشته رعایت استقلال این نهاد سرافراز، از جریان‌های سیاسی را به عنوان یک اصل مهم در نظر داشته باشید.

اینجانب به نوبه خود این ایام خوش و آغاز فصل رویش را خدمت همه همکارانم در نهاد جهاددانشگاهی و خانواده‌های گرامی این عزیزان تبریک گفته و از خداوند سبحان، برای همه آنها سلامتی توأم با عافیت و موفقیت مسألت می‌نمایم.

حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین