کد خبر: ۷۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در طول سال 95، توفیقات زیادی را کسب کرده‌ایم، گفت: در این سال 12 درصد سرقت در سطح شهر تهران کاهش پیدا کرده و توانستیم بیش از 20 تن مواد مخدر را کشف کنینم.
ناطقان:سردار حسین ساجدی‌نیا در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در طول سال 95 توفیقات زیادی را کسب کردیم.

وی در توضیح بیشتر این موضوع افزود: 12 درصد سرقت در سطح شهر تهران کاهش پیدا کرد و در همین ایام توانستیم بیش از 20 تن مواد مخدر را کشف کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قطعا در سال آینده وضع بهتری در زمینه‌های ذکر شده خواهیم داشت.

وی افزود: در بحث کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در شهر تهران وضعیت خوبی به نسبت سطح کشور داشتیم و مدیریت لازم از سوی همکارانم در این زمینه صورت گرفته است.

سردار ساجدی‌نیا گفت: در بحث اشراف اطلاعاتی وضعیت خوبی در شهر تهران داریم به همین دلیل اکثر وقایع و اتفاقات آن را به خوبی مدیریت کرده‌ایم. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با برنامه‌ریزی‌های عملیاتی صورت گرفته جهت ایام عید 553 ایستگاه پلیس و چادر در محلات از روز گذشته مستقر شده‌اند که جلوگیری‌کننده بسیاری از سرقت‌ها و ناامنی‌های احتمالی هستند.

وی تصریح کرد:‌در طول بزرگراه‌های شهر تهران هم همکارانم در بخش راهور در جهت کنترل حرکات خطرآفرین و سرعت‌های زیاد از سوی رانندگان متخلف اقداماتی را انجام خواهند داد.

سردار ساجدی‌نیا گفت: بیش از 80 ایست و بازرسی در نقاط جرم‌خیز در ایام عید برقرار خواهد شد و می‌کوشیم با این اقدام شاهد کاهش سرقت و وقوع جرایم مختلف شویم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت:‌تلاش کردیم تا در سال 95 بر اساس دستور مقام عالی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جهت بهبود معیشت همکارانم در تهران اقداماتی صورت گیرد که همین اتفاق هر چند ناچیز هم انجام شد.

وی در پایان گفت:‌افزایش حقوق درجه‌داران در سال 95 حسب دستور فرماندهی انتظامی ناجا محقق شد و بر اساس همین دستور تا پایان سال این افزایش حقوق شامل همه افراد هم شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین