کد خبر: ۷۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
رییس جمهوری در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این گفت‌وگوی تلفنی که در آغازین ساعات سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت که سال ۱۳۹۶ بی تردید در سایه رهنمودها و هدایت‌های معظم له و اتحاد و تلاش همگانی، و همچنین تداوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛ سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما، سال رونق افزون‌تر در تولید ملی و نیز سال اشتغال بیشتر، به ویژه برای جوانان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفت‌وگو با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق کردند.روحانی سال نو را به رهبر انقلاب تبریک گفت
تلفني

رییس جمهوری در گفت‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این گفت‌وگوی تلفنی که در آغازین ساعات سال جدید انجام شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت که سال ۱۳۹۶ بی تردید در سایه رهنمودها و هدایت‌های معظم له و اتحاد و تلاش همگانی، و همچنین تداوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛ سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما، سال رونق افزون‌تر در تولید ملی و نیز سال اشتغال بیشتر، به ویژه برای جوانان خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این گفت‌وگو با تبریک سال نو به دکتر روحانی و خانواده بزرگ ملت ایران، برای توفیق بیشتر دولت در خدمت به کشور و مردم، آرزوی توفیق کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین