کد خبر: ۷۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی جداگانه با مراجع تقلید، فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسالت کرد.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری از عنایت و حمایت های مراجع عظام تقلید از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به کشور و مردم سپاسگزاری کرد.

رییس جمهوری در این گفت‌وگوها تاکید کرد که در سایه رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی و حمایت های مراجع عظام تقلید، وحدت و تلاش همگانی، و همچنین ادامه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی؛ سال ۱۳۹۶ بی تردید سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما و سال رونق تولید و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود.

مراجع عظام تقلید نیز فرا رسیدن سال نو را به رییس جمهوری تبریک گفته، از زحمات و خدمات مجموعه دولت در سال گذشته تشکر و برای خدمت بیشتر دولت به مردم، به ویژه طبقات محروم آرزوی توفیق کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین