کد خبر: ۷۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف یک تن و ۵۴۳ کیلو و ۶۹۴ گرم موادمخدر در جریان اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ برزو همتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام این خبر گفت: با استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع موادمخدر ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل تیم های ویژه عملیاتی طی یک سال گذشته در طی چند مرحله عملیات موفق شدند، ۱۴ باند تهیه تولید و توزیع موادمخدر در شهرستان ملارد را شناسائی و ۱۱۶نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کنند.  
 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی در جریان اجرای این طرح ها در یک سال گذشته با شناسائی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری قاچاقچیان موفق شدند مقدار یک تن و ۲۳۷ کیلوگرم، ۱۸کیلو و۶۹۲ گرم حشیش، ۴ کیلو و۴۰گرم، ۲۸۳کیلو و۲۲۱ گرم شیشه و سایر مواد مخدر را کشف کنند.  
 
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ماموران انتظامی شهرستان ملارد با تشکیل تیم های عملیاتی و هماهنگی با مقامات قضائی و فعالیت های مستمر در طول یک ساله گذشته موفق به کشف کالای قاچاق، به ارزش مالی ۱۷۳میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال شدند.
 
رئیس پلیس شهرستان ملارد افزود: در این عملیات های پلیس با توقیف ۱۸۵ دستگاه وسائط نقلیه، ۲۳۵ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
 
وی افزود : قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی گام های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه برداشت و امیدواریم این نوع جرائم در سال آینده بصورت چشمگیری در سراسر کشور کاهش یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین