کد خبر: ۷۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه وقتی از میان یک مجموعه کلان مثل "اقتصاد مقاومتی"، چند مورد خاص مثل "اشتغال و تولید" اولویت‌دهی می شوند، قابلیت "مطالبه" نیز افزایش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مربوط به اشتغال و تولید در کشور ما حل شود، بسیاری از دغدغه های مردم و مقام معظم رهبری مرتفع می گردد.
ناطقان: حجت الاسلام غلامرضا مباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان اینکه نامگذاری سال 1396 با وجود آنکه نسبت به نامگذاری های 2 سال قبل شباهت داد اما از تفاوتهایی نیز برخوردار است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، به 2 محور اولویت دار اقتصاد مقاومتی یعنی "اشتغال" و "تولید" اشاره کردند.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال پیش به "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" یک نامگذاری کلی و کلان بود، عنوان کرد: در نامگذاری سال 95 محورهای اصلی اقدام و عمل در خود شعار مشخص نشده بود؛ اگرچه مقام معظم رهبری در سخنرانی یک فروردین خودشان در مشهد مقدس 10 محور اصلی اقتصاد مقاومتی را مشخص کردند و از دولت خواستند که در پایان سال گزارش اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو کند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی سیاستی بلند مدت و دارای دامنه ای بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: همانگونه که قبلا بیان شده، مقام معظم رهبری از اقدامات صورت گرفته توسط دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی راضی نیستند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه وقتی از میان یک مجموعه کلان مثل "اقتصاد مقاومتی"، چند مورد خاص مثل "اشتغال و تولید" اولویت‌دهی می شوند، قابلیت "مطالبه" از مسئولان نیز افزایش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مربوط به اشتغال و تولید در کشور ما حل شود، بسیاری از دغدغه های مردم و مقام معظم رهبری مرتفع می گردد.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین