کد خبر: ۷۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۵
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته امسال حدود 42 کیلومتر خط را به بهره‌برداری خواهیم رساند که عمده آن مربوط به خط 7 است.
ناطقان: احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تکمیل خطوط 6 و 7 مترو تهران و افتتاح ایستگاه‌های آن، اظهار داشت: در تلاشیم که خطوط 6 و 7 مترو تهران  تا نیمه اول سال96 تکمیل شوند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام گرفته امسال حدود 42 کیلومتر خط را به بهره‌برداری خواهیم رساند که عمده آن مربوط به خط 7 است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال 95 در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی شرایط بسیار مناسب بود، گفت: در تلاش هستیم که امسال نیز همانند سال گذشته در حوزه ساخت و بهره‌برداری مترو شرایط بسیار خوبی پیش روی مدیریت شهری باشد.

دنیامالی افزود: نسبت به چند سال گذشته توجه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل عمومی بویژه مترو داشته‌ایم و امیدوارم که امسال نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین