کد خبر: ۷۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثران از برف و کولاک در ۱۲ استان خبر داد و گفت: در ۲۶ محور مواصلاتی سراسر کشور ۲۷۰۰ تن از مردم از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.
ناطقان:شاهین فتحی به عملیات برف و کولاک طی سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: ۱۲ استان آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کردستان، گیلان و لرستان متاثر از برف و کولاک بودند که در ۲۶ محور، امدادرسانی صورت گرفته است و ۲۷۰۰ تن خدمات امدادی دریافت کردند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۰۲ نفر و رهاسازی ۴۰۱ دستگاه خودرو از برف، گفت: این عملیات با مشارکت ۴۰ تیم عملیاتی شامل ۱۳۴ امدادگر و نجاتگر انجام شده و ۴۲۶ بسته غذایی و ۹۰ تخته پتو میان مسافران در راه‌مانده توزیع شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین