کد خبر: ۷۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
فوربس اعلام کرد دونالد ترامپ از مارس گذشته تاکنون حدود ۱ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.
ناطقان:فهرست مجله معروف فوربس از ثروتمندترین افراد دنیا نشان می دهد دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا با دارا بودن ۳.۵ میلیارد دلار ثروت به رده ۵۴۴ سقوط کرده است. وی سال گذشته در ردیف ۳۲۴ قرار داشت. رییس جمهوری ایالات متحده از ماه مارس سال گذشته تا کنون حدود ۱ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.

بخش عمده ثروت دونالد ترامپ از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک بدست آمده است. اکنون افت فعالیتهای این بخش در ایالات متحده میزان ثروت، دارایی و سهام اشخاص و شرکتهای فعال در این بخش را دستخوش نوسان شدید کرده است. حدود ۴۸ درصد ثروت دونالد ترامپ به املاک وی در نیویورک مربوط می شود. او علاوه بر آمریکا در کشورهایی چون کانادا و یا اسکاتلند نیز صاحب املاک است.

آقای ترامپ برای راهیابی به کاخ سفید رقمی بالغ بر ۶۶ میلیون دلار در کمپین و مبارزات انتخاباتی  هزینه کرد.

دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۲ با انتشار توییتی با انتقاد از مخارج مربوط به تعطیلات باراک اوباما، رییس جمهوری وقت آمریکا تصریح کرده این مالیات دهندگان هستند که در نهایت این هزینه ها را تقبل خواهند کرد. اما اکنون گزارشی از روزنامه گاردین نشان می دهد تعطیلات آخر هفته آقای ترامپ به همراه خانواده اش به فلوریدا هزینه ای معادل ۹۷ میلیون دلار داشته است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین