کد خبر: ۷۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
سیدمحمود علیزاده طباطبایی ظهر امروز در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در محل ثبت نام ضمن اعلام کاندیداتوری خود و ثبت نام، گفت:‌ این شهر را باید قانونی و نه سلیقه‌ای اداره کنیم.
ناطقان:سیدمحمود علیزاده طباطبایی ظهر امروز در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با حضور در محل ثبت نام ضمن اعلام کاندیداتوری خود و ثبت نام، گفت:‌ این شهر را باید قانونی و نه سلیقه‌ای اداره کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما در صورت رای آوردن قانون گرایی خواهد بود، گفت:‌ از اختیارات شورای شهر است که باید عوارض عادلانه تصویب کند.

وی با بیان اینکه افرادی که ثروت بیشتری دارند و خانه و خودروهای گران قیمت دارند باید عوارض بیشتری پرداخت کنند، چنین ابراز عقیده کرد که متاسفانه شهر تهران غارت شده و تمام املاک آن فروخته شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اول شهر تهران با بیان اینکه در دوره اول بزرگترین سرمایه تهران املاک آن بوده، اما متاسفانه الان خزانه شهر خالی است، در مورد انتخابات شورای شهر و لیست های اصلاح‌طلبان گفت:‌ حزب کارگزاران لیست مشترکی با اصلاح‌طلبان دارد و به طور جداگانه لیست نمی دهد. همچنین شورای عالی و شورای هماهنگی یک لیست ارائه می‌کنند.

وکیل‌مدافع خانواده هاشمی در پاسخ به این سئوال که آیا محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام می‌کند به ایسنا گفت:‌ هاشمی در انتخابات شورای شهر ثبت نام نمی کند، اما اگر بحث این باشد که در کنار روحانی فردی قرار بگیرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین