کد خبر: ۷۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
سومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر تهران در فرمانداری تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
ناطقان:سومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر تهران در فرمانداری تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

* روز سوم ثبت نام در حالی آغاز شد که روابط عمومی فرمانداری تهران برای یکی از کاکنان خود در ستاد انتخابات جشن تولد گرفت.

* امروز روز ورزشی ستاد انتخابات بود چون هم پسر وزیر ورزش و هم علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات  شورای شهر تهران ثبت نام کردند.

*علی سلطانی فر پسر وزیر ورزش و جوانان درباره حضورش در انتخابات گفت که برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران با پدرم مشورت کرده و با توصیه و تاکید وی در این انتخابات ثبت نام کرده ام.

*بهداد سلیمی و حسن زرگر از قهرمانان کشورمان سلطانی فر برای ثبت نام در این انتخابات همراهی کردند.

*اما زهرا صدراعظم نوری مشاور سابق ابتکار هم که برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود در پاسخ به این سوال که شما چند سال مشاور رئیس سازمان محیط زیست بوده اید اما یکی از مهمترین معضلات کشور و به ویژه تهران موضوع محیط زیست و آلودگی هواست، شما اگر ابتکاری داشتید تا الان به کار بسته بودید، گفت: مشکل محیط زیست یک شبه، یک ساله و حتی چند ساله حل نمی شود!

*یکی از حاشیه های امروز ستاد انتخابات تهران حضور علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی برای ثبت نام و مصاحبه وی با خبرنگاران بود؛ طباطبایی خبر از حضور محسن هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری را داد اما به فاصله اندکی محسن هاشمی گفت که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد!

*امروز علی رغم دو روز اول ثبت نام خیلی روز شلوغی نبود و فرمانداری تهران روز آزامی را پشت سر گذاشت.

*ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر تهران از 30 اسفندماه آغاز شده و تا 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین