کد خبر: ۷۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی این سازمان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست که از استقرار در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.
ناطقان:اسماعیل نجار درباره اقدامات مدیریت بحران در تعطیلات نوروزی گفت: سازمان مدیریت بحران اطلاعیه‌ها و دستورات لازم را به تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های این سازمان ارائه کرده است و تمامی آنان در آماده‌باش هستند.

نجار با تاکید بر ضرورت آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در تعطیلات نوروزی، گفت: مردم از جمله مسافران نوروزی نیز باید مواردی را رعایت کنند. به عنوان نمونه با توجه به پیش‌بینی مداخلات جوی در ایام نوروز، از استقرار در بستر و حریم رودخانه‌ها و سکونت در اطراف آن پرهیز کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه پایش مستمر جنگل‌ها و مراتع نیز در دستور کار قرار داشته و دستورات لازم نیز در این زمینه ابلاغ شده است، اظهار کرد: مردم از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

وی افزود: از سازمان هواشناسی نیز خواسته‌ایم تا پیش بینی‌های خود از پدیده‌های جوی را اطلاع‌رسانی کند تا در کوتاهترین زمان نسبت به مدیریت و برنامه‌ریزی برای آن اقدام شود.

نجار  در پایان با اشاره به احتمال بارش برف در برخی از جاده‌های کشور گفت: لازم است رانندگان و مسافران وعده غذایی کافی در سفر به همراه داشته باشند و اگر از جاده‌های برفگیر تردد می‌کنند، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق پلیس از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین