کد خبر: ۷۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
بر اساس آخرین آمار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مسیر چالوس در بیشتر مقاطع شاهد حرکت روان خودروها بوده و در برخی مسیرها ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
ناطقان:بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر کرج-چالوس مقطع پورکان ترافیک سنگین گزارش شده، به گونه‌ای که میانگین سرعت خودروها 27 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد خودروها 176 خودرو است.

مسیر آزادراه کرج-قزوین (پل هشتگرد) شاهد ترافیک روان با میانگین سرعت 94 کیلومتر بر ساعت بوده و میانگین تردد 1077 خودرو در ساعت گزارش شده است.

در مقطع آزاد راه کرج-قزوین(گلشهر) ترافیک روان گزارش شده و حرکت خودروها با سرعت بالای 90 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1248 خودرو اعلام شده است.     
     
مقطع آزاد راه کرج – قزوین(ترمینال کلانتری) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در این مسیر حرکت خودروها با سرعت 104 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1275خودرو در ساعت گزارش شده است.

مقطع کرج - چالوس (بیلقان) دارای وضعیت ترافیکی سنگین با میانگین سرعت 15 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 27 خودرو در جریان است. 

در مسیر کرج- چالوس(سد کرج) شاهد ترافیک سنگین با میانگین سرعت 51 کیلومتر بر ساعت ومیانگین تردد 213 خودرو گزارش شده است.

به علاوه در مقطع کرج - چالوس (کندوان)- کرج - چالوس (سد کرج) - کرج - چالوس مقطع گچسر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

براساس این گزارش سایر مسیرها نیز دارای ترافیک روان است.

جاده چالوس

جاده چالوس
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین