کد خبر: ۷۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم، افزایش نشاط و امید به زندگی در بازنشستگان، اقدام به برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی از طریق شرکت‌های مسافرتی تحت پوشش خود کرده است.
ناطقان:صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تکریم، افزایش نشاط و امید به زندگی در بازنشستگان، اقدام به برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی از طریق شرکت‌های مسافرتی تحت پوشش خود کرده است و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بازنشسته و همراه و وظیفه بگیر با برخورداری از کمک هزینه صندوق به شهرهای مشهد مقدس، کربلای معلی، شیراز، همدان، اصفهان، سرعین، کرمان، یزد، قم، کیش، مجتمع آب درمانی محلات و ... اعزام شده‌اند و برآوردها موید استفاده حدود ۱۵۰ هزار نفر از این تورها در قالب طرح «در خانه نمانیم» در سال گذشته است.

کمک هزینه سفر از  اول خرداد ۱۳۹۵ از مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به مبلغ سه میلیون ریال به ازای هر نفر (بازنشسته و همراه جمعا مبلغ شش میلیون ریال) و از  اول فروردین ۱۳۹۵ سهمیه سفر از دو نوبت در طول دوران بازنشستگی به سه نوبت افزایش یافته است.

با توجه به سهمیه اخذ شده از سازمان حج و زیارت به تعداد ۵۰۰۰ نفر، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که طبق دستورالعمل مصوب به کربلای معلی اعزام می‌شوند از  اول خرداد ۱۳۹۵ از مبلغ شش میلیون ریال کمک هزینه سفر به ازای هر نفر (بازنشسته و همراه جمعا مبلغ ۱۲ میلیون ریال) بهره مند شده‌اند.

بازنشستگان و وظیفه بگیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و برنامه تورها و همچنین ثبت نام از طریق سامانه «طرح خاتم» سایت صندوق بازنشستگی کشوری اقدام و یا با شماره تلفن ۸ الی ۸۸۹۸۴۲۵۵ (۰۲۱) و نمابر ۸۸۹۸۰۱۰۹ (۰۲۱) شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی تماس حاصل کنند.  همراه بازنشسته که از کمک هزینه سفر استفاده خواهد کرد یک نفر از بستگان درجه یک، (همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر و یا برادر) است و  سایر همراهان بازنشسته به صورت آزاد در تور مورد نظر می‌توانند ثبت نام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین