کد خبر: ۷۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف بیش از 114 کیلوگرم مواد مخدر طی 4 عملیات جداگانه در این استان خبر داد.
ناطقان:به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ علی‌رضا حسنی، در خصوص جزئیات کشف بیش از 114 کیلوگرم مواد مخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ایام نوروز از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به نام "الف – ج" با استفاده از یک‌ دستگاه کامیون مطلع شده و با استقرار در مسیر تردد این خودرو، آن را در ورودی شیراز متوقف کردند.

وی با بیان اینکه از خودروی مذکور 8 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد، گفت: در شهرستان نی ریز هم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کرده و متوجه شدند وی قصد دارد با یک دستگاه پژو ۴۰۵ یک محموله مواد مخدر را از شهرستان سیرجان تحویل گرفته و به شهرستان داراب انتقال دهد.

حسنی با اشاره به دستگیری این قاچاقچی از کشف 35 کیلو و 700 گرم تریاک از خودروی متهم خبر داد و اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان شیراز با اطلاع از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر، خودروی متهمان را شناسایی و توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودروی ام وی ام متهمان، 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و هردو قاچاقچی به نام‌های "ح – م" 28 ساله و "و – ط" 30 ساله دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شده و در بازرسی از آن ۱۹۴ گرم هروئین کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین