کد خبر: ۷۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
رهبر انقلاب در یکی از خاطراتشان، روایت جالبی از سختی های آماده کردن دختر کوچکشان برای دیدار با امام (ره) بیان می کنند.
ناطقان:رهبر معظم انقلاب در یکی از خاطراتشان به دیداری با امام خمینی (ره) اشاره میکنند که در آن دیدار دختر کوچکشان را نیز همراه برده بودند. مقدمات پیش از دیدار و آماده کردن دختر کوچک رهبر انقلاب که در آن زمان چهار پنج سال داشتند، از نکات جالب توجه این دیدار است:

با دختر کوچکم به دیدار امام رفتیم!

«یک بار هم من خودم [دخترم را برای زیارت امام] بردم. چهار پنج ساله بود. خانواده ما رفته بودند مشهد و او ماند پیش من برای اینکه بیاید امام را روز عید ببیند. صبح پا شدیم و سرش را شانه کردیم و مرتبش کردیم و موهایش را به زحمت بافتیم.


یک دستی هم که نمیشود؛ من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند. رفقای پاسدار آمدند به کمک ما و موی سرش را بافتیم و چادر سرش کردیم و خدمت امام آوردیم.» ۸۶/۱۲/۲۶

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین