کد خبر: ۷۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
در حالی وضعیت راه های کشور در روز پنجشنبه سوم فروردین ماه اعلام شده که در برخی جاده‌های کوهستانی استان‌ها شاهد بارش برف بوده‌ایم.
ناطقان:بنابر اعلام سایت پلیس راهور، آخرین وضعیت وضعیت جوی و ترافیکی برابر آخرین گزارش های دریافتی به گونه‌ای بوده که در برخی جاده‌های در استان‌های کوهستانی مانند آذربایجان شرقی اردبیل و کرمانشاه با بارش برف روبه‌رو بوده اند.

بر این اساس استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و همدان(اکثر محورها)، اصفهان(داران الیگودرز)، زنجان(خدابنده همدان)، قزوین(قزوین همدان)، کرمانشاه(کرمانشاه سنقر و کرمانشاه  اسلام آباد)، گیلان_اسالم خلخال)، مرکزی(اراک بروجرد)، چهار محال وبختیاری(کوهرنگ مسجد سلیمان گردنه های چری و شاهمنصوری) و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان با برف سفید پوش شده و تردد در آن‌ها باید با امکانات لازم انجام گیرد. 

راه‌های برفی کشور

راه‌های برفی کشور

راه‌های برفی کشور

راه‌های برفی کشور

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین