کد خبر: ۷۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: علامت استاندارد حلال طراحی شده و به‌زودی بین کشورهای منطقه کاربردی می‌شود.
ناطقان:نیره پیروز‌بخت بعد از ظهر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به نقش سازمان استاندارد در ارتقای کیفیت محصولات اظهار کرد: استاندارد از مبانی اصلی برنامه‌ریزی کشورها محسوب می‌شود. 
 
وی به اقدام‌های مختلف انجام شده برای استانداردسازی کالای صادراتی به کشور روسیه اشاره کرد و افزود: سازمان ملی استاندارد در سفر آینده رئیس جمهور به روسیه در مورد مذکور با مقام‌های مربوطه رایزنی‌ها را ادامه می‌دهد. 
 
رئیس سازمان ملی استاندارد از طراحی علامت استاندارد حلال خبر داد و بیان کرد: علامت مذکور به‌زودی بین کشورهای منطقه کاربردی می‌شود. 
 
*ضرورت استانداردسازی کالای صادراتی به روسیه 
 
استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور اجرای استانداردهای ملی را به نفع تمام مردم و اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: اجرای استاندارد موجب افزایش صادرات و درآمد ملی، تامین ایمنی و بهداشت مصرف‌کنندگان می‌شود. 
 
محمدعلی نجفی بر توجه به اهمیت ویژه استاندارد در سلامت مردم تأکید کرد و افزود: نقش استانداردسازی محصولات در افزایش صادرات به کشور روسیه حائز اهمیت است و باید با فراهم کردن شرایط لازم زمینه ارتقای بیشتر محصولات صادراتی به بازار این کشور را فراهم کنیم. 
 
وی، روسیه را یکی از بازارهای مهم گیلان خواند و بیان کرد: استانداردهای کشور روسیه دارای ویژگی‌هایی است و باید تلاش کنیم تا صادرکنندگان و بخش خصوصی بیشتر با آن آشنا شوند. 
 
استاندار گیلان متذکر شد: افزایش میزان صادرات از ایران به روسیه نیازمند هماهنگی لازم در زمینه تسهیل شرایط استانداردسازی کالا است. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین