کد خبر: ۷۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه امروز (پنجشنبه) گفت،‌ آنکارا کاردار سفارت روسیه را برای اعلام مراتب نارضایتی خود به دلیل کشته شدن یک سرباز ترکیه‌ای در مرز با سوریه در پی شلیک گلوله توسط یک تک تیرانداز احضار کرد.
ناطقان:به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش ترکیه روز چهارشنبه به منطقه "آفرین" در شمال غرب مرز سوریه آتش گشود که این منطقه تحت کنترل شبه نظامیان کردهای "نیروهای حمایت مردمی کرد" است. این تیراندازی‌ها پس از کشته شدن یک سرباز ترکیه‌ای صورت گرفت.

حسین مفت‌اوغلو، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه گفت که آنکارا انتظار دارد که روسیه به اوضاع حساس موجود توجه کند. کاردار سفارت روسیه نیز برای اعلام نارضایتی درباره این مساله و کشته شدن این سرباز ترکیه‌ای احضار شده است.

وی به خبرنگاران گفت، حضور یگان‌های حمایت مردمی کرد در عملیات تحت رهبری آمریکا برای بازپس گیری رقه در سوریه از دست داعش غیر قابل قبول است. نیروهای ترکیه‌ای آماده همکاری با نیروهای ائتلاف ضد داعش هستند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین