کد خبر: ۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
چهارمین دور مذاکرات ژنو درباره حل بحران سوریه بعد از ظهر امروز در سوئیس آغاز شد.
ناطقان:شبکه المیادین از آغاز چهارمین دور مذاکرات ژنو درباره حل بحران سوریه خبر داد و اعلام کرد که تحولات میدانی بیشترین تأثیر را بر فضای این دور از مذاکرات دارد.

این مذاکرات در حالی برگزار می‌شود که با وقفه ده ماهه رو به روست. هیأت اعزامی سوریه روز گذشته (چهارشنبه) به ریاست «بشار الجعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل وارد ژنو سوئیس شد و پیش از ظهر امروز با «استیفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در سوریه دیدار مقدماتی برگزار کرد.

روز سه شنبه گذشته «استفان دیمستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرده بود که همه طرفهای سوری اعلام کرده‌اند که در دور جدید مذاکرات ژنو شرکت خواهند کرد. او گفته بود که مذاکرات ژنو درباره قانون اساسی، دولت، انتخابات و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

نماینده سازمان ملل همچنین روز گذشته ابراز امیدواری کرده بود دور جدید مذاکرات صلح سوریه در «ژنو» از دفعات قبلی سازنده‌تر باشد.

یک عضو هیأت معارضان اعزامی از ریاض، به شبکه المیادین گفته است که درگیری‌های اطراف دمشق دفاع از خود است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین