کد خبر: ۷۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
فرمانده یگان حفاظت و تشریفات مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از انجام اقداماتی موثر در راستای حفظ امنیت 18موزه‌ و بازدیدکنندگان سعدآباد در نوروز 96 خبر داد.
ناطقان:به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، حامد عدلی گفت: به منظور حرکت در راستای دستورالعمل ابلاغی از سوی فرمانده محترم یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، با هدف رسیدن به شعار این یگان در سال ۱۳۹۶ مبنی بر حفاظت دانش محور، مشارک اجتماعی و امنیت پایدار، یگان حفاظت مجموعه سعدآباد با لحاظ برنامه‌ریزی‌های لازم، به صورت مستمر تلاش می‌کند.

او با بیان این‌که این یگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال به حالت آماده باش درآمده و با استفاده از حداکثر ظرفیت، نظم و امنیت را در سعدآباد برقرار می‌کند، افزود: بستن مسیرهای جنگلی و خطرناک با موانع فیزیکی و نوارهای خطر و حریم‌سازی استخرها برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان بویژه کودکان از اقدامات صورت گرفته توسط این یگان با هماهنگی و مشارکت سایر بخش‌ها در این مجموعه بوده است.

فرمانده یگان حفاظت و تشریفات سعدآباد اضافه کرد: در راستای حفظ امنیت پایدار، پرسنل این یگان در همه‌ی نقاط اصلی و کلیدی مجموعه حضوری مشهود دارند و همچنین گشت‌های موتوری و گشت با خودرو توسط این یگان، حس امنیت را در مجموعه سعدآباد ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ۲۵ دستگاه بیسیم و اتصال همه‌ی موزه‌ها به شبکه رادیویی برای اعلام وضعیت لحظه‌ای آن‌ها و همچنین نصب نرده در ورودی موزه‌های پربازدید و گشایش درهای ورود و خروج مجزا برای موزه‌ها، با هدف کاهش ازدحام جمعیت و شارژ و کنترل کپسول‌های آتش نشانی، اقدامات مؤثری است که در راستای حفظ امنیت موزه‌ها و بازدیدکنندگان در سعدآباد صورت گرفته است.

عدلی افزود: این یگان پیش از نوروز به برگزاری کلاس‌های اخلاق، آموزش پیشگیری از وقوع بحران و نیز تکریم ارباب رجوع برای پرسنل و سربازان خود اقدام کرده است تا کیفیت خدماتی را که ارائه می‌دهد بهبود بخشد.

فرمانده یگان حفاظت و تشریفات سعدآباد همچنین گفت: با هماهنگی و تعامل یگان حفاظت سعدآباد با کلانتری ۱۲۲ دربند، چادر ناجا نیز در میدان دربند مستقر شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین