کد خبر: ۷۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
نیروهای ارتش و مقاومت سوریه توانستند عصر امروز دو شهرک را در شمال استان حماه از اشغال تروریست‌ها خارج کردند.
ناطقان:نیروهای ارتش و مقاومت سوریه عصر امروز (پنج شنبه) توانستند دو شهر «خطاب» و «ازره» را از اشغال تروریست‌های «احرار الاشام» و «جند الاقصی» آزاد کنند.

جبهه شمالی استان حماه از ابتدای ماه اسفند سال گذشته پس از سه ماه آرامش دوباره شعله‌ور شد.

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داده است که در منطقه «دیر حافر» در حومه حلب، مواضع تروریست‌های داعش از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می‌شود.

اما در جبهه دمشق و مناطق «جوبر» و قلمون» که در روزهای گذشته شاهد حملات وسیع تروریست‌ها بود نیز ارتش سوریه توانست کارگاههای منطقه «الغزل» را در شرق دمشق آزاد کرده و محورهای جدیدی را برای مقابله با تروریست‌ها در جوبر و القابون ایجاد کند.

تروریست‌های جبهة النصره اصلی‌ترین عناصر مهاجم را در اطراف دمشق، تشکیل می‌دهند اما با این وجود هیأت اعزامی معارضان از ریاض به مذاکرات ژنو، با علم به تروریستی بودن جبهة النصره در نزد تمامی طرف‌ها، امروز گفته است که عملیات در دمشق دفاع از خود محسوب می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین