کد خبر: ۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از انهدام و دستگیری 5 نفر از اعضای باند سارقان حرفه‌ای غیربومی در این شهرستان خبر داد.
ناطقان:سرهنگ صفی‌اله بیرانوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت منازل در خرم‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند 5 نفر از اعضای باند سارقان منازل را در خرم‌آباد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

بیرانوند تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده و همچنین استعلام به عمل آمده از سوابق آنان مشخص شد که اعضای این باند اقدام به سرقت در استان‌های همجوار می‌کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد اضافه کرد: در تحقیقات معموله، سارقان به 50 فقره سرقت و بزه ارتکابی شامل طلاجات، پول نقد، موبایل و... ، اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه اعضای باند در برخی سرقت‌ها اقدام به زورگیری و ایجاد رعب و وحشت کردند، افزود: ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای باند غیر بومی یک میلیارد ریال است.

بیرانوند گفت: سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین