کد خبر: ۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
بسیاری از کسانی که تعریق بیش از حد دارند، نمی‌دانند که مشکل آنها درمان‌پذیر است. افرادی که خیلی عرق می‌کنند ممکن است دچار بیماری هایپرهیدروز باشند.
ناطقان:دکتر جنی آیلین موراس، دانشیار بالینی بیماری‌های پوست در دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: «بسیاری از کسانی که تعریق بیش از حد دارند، نمی‌دانند که مشکل آنها درمان‌پذیر است. افرادی که خیلی عرق می‌کنند ممکن است دچار بیماری هایپرهیدروز باشند.»


وی گفت: «اگر فکر می‌کنید که بیش از حد عرق می‌کنید از یک متخصص پوست بپرسید که میزان تعریق‌تان طبیعی است یا نه. متخصصان پوست از معدود پزشکانی هستند که برای تشخیص و درمان هایپرهیدروز آموزش دیده‌اند و می‌توانند به شما به گویند به چه نوعی از هایپرهیدروز دچارید و بهترین روش درمان آن چیست.»


به علاوه موراس این راه‌کارها را به افرادی که تعریق زیاد دارند توصیه کرد:


افرادی که تعریق بیش از حد دارند باید به جای دئودورانت از ضدتعریق استفاده کنند. ضدتعریق‌ها غدد عرقی را می‌بندند. به جز زیر بغل، می‌شود از آنها در دیگر نقاط عرق‌کننده مثل کف دست، پشت بدن و پشت زانو استفاده کرد.


دقت کنید که چه زمان‌های عرق می‌کنید و از آنها اجتناب کنید. گرما، اضطراب و برخی غذاها مثل قهوه و سس تند از عوامل تعریق هستند.


اگر از تعریق پا رنج می‌برید از کفش‌هایی استفاده کنید که گردش هوا دارند. هیچ کفشی را بیش از دو روز پشت سر هم نپوشید.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین